اجرای طرح نذر سلامت در دهه پایانی ماه صفر 

اجرای طرح نذر سلامت در دهه پایانی ماه صفر 

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ملیحه یونس زاده گفت: علاوه بر این نیز قرار است با مشارکت بچه های مسجد، در روزهای پایانی ماه صفر طرح نذر سلامت اجرا شود که در راستای این طرح ماسک یکبار مصرف به صورت رایگان توزیع می شود.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به برنامه های کانون باب الحوائج (ع)، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را از رویکرد برنامه های کانون باب الحوائج برشمرد و گفت: با توجه به قرار داشتن ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) در دهه پایانی ماه صفر بنابراین بزرگداشت این دهه در دستور کار قرار دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت با اشاره به برنامه های دهه پایانی صفر، افزود: در اولین اقدام به همت اعضای کانون، مسجد متناسب با این ایام سیاه پوش و فضاسازی شد.

وی بیان کرد: همچنین با همکاری و مشارکت ارکان مسجد حول محور امام جماعت مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی نیز در این ایام برگزار می شود.


یونس زاده ابراز کرد: علاوه بر این نیز قرار است با مشارکت بچه های مسجد، در روزهای پایانی ماه صفر طرح نذر سلامت اجرا شود که در راستای این طرح، ماسک یکبار مصرف به صورت رایگان توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: این طرح با هدف خدمت‌رسانی و ارائه خدمات و توصیه‌های بهداشتی به عزاداران حسینی اجرا می شود.

 

وی با بیان این مطلب که بخشی از برنامه های بزرگداشت ایام پایانی ماه صفر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شوند، اظهار کرد: در همین راستا پویش های ختم صلوات، قرائت دعای فرج و زیارت عاشورا با همراهی بچه های مسجد به صورت مجازی برگزار می شوند.


یونس زاده اضافه کرد: این پویش ها به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و هدیه به ساحت مقدس اهل بیت (ع) اجرا می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت یکی از برنامه های همیشگی کانون را طرح پنج شنبه های مهربانی برشمرد و افزود: در راستای اجرای این طرح، پنج شنبه هر هفته غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: پنج شنبه این هفته نیز هم زمان با ایام شهادت امام رضا (ع) ۳۰۰ پرس غذای نذری در قالب طرح پنج شنبه های مهربانی توزیع می شود.

پایان پیام/ 586